CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Monday, June 29, 2009

~ Maafkan adik, bah.. :'( ~

Bismillahirrahmanirrahim..

Baratul Isthihlal...
Ahlan wasahlan.. Salam Perjuangan Kebenaran buat kalian...Amin.. Ak melafazkan syukur kepadaMu Ya ALLAH kerna saat ini ak masih mampu untuk berdiri dan dengan rahmat ALLAH ak masih lagi bernyawa di alam fana ini. Alhamdulillah. Alhamdulillah. Alhamdulillah.Kerna ak hanyalah insan hina ciptaan MU, Ya ALLAH.. Maha Suci Engkau, Pencipta Langit dan Bumi.. ampunkan dosa-dosaku,dosa kedua ibu bapaku, kaum keluargaku, guru-guruku, rakan-rakanku, dan sekian umat Islam yang masih hidup ataupun sudah meninggal dunia.

Abah, adik tak niat untuk semua ini terjadi.. mungkin ada hikmahnya semua ini ditunjukkan oleh ALLAH.. Adik terlalu sayangkan abah.. Mana mungkin adik miliki sesuatu tanpa kerelaan hati abah dan adik sendiri.. Jauh disudut hati, adik betul2 sangat tak kisah.. Maafkan adik kalau adik kecewakan abah.. adik sebagai anak, apa sangatlah yang mampu adik balas segalanya yang abah bagi..

Adik mampu doakan abah bahagia dunia dan akhirat... Adik mohon maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki.. Jika abah mampu tafsirkan apa yang tersirat di hati ini, adik mengharapkan kemaafan dari abah.. kalau mampu adik putarkan masa, adik tak akan bertindak melulu dan menyusah abah.. adik ingin sangat membalas budi dan jasa abah..

Hari ini dalam sejarah, air mata adik tak pernah berhenti mengenangkan apa yang telah adik lakukan.. adik tk mampu untuk susahkan semua orang sepanjang adik hidup di dunia ini.. :'( ingin skali adik ingin menolak apa yang abah berikan, tapi adik tk mampu.. hati kecil adik menghentak memberitahu adik tak mahu.. adik tk mahu... adik sedar selama adik hidup... adik dah banyak susahkan abah... Ya ALLAH, ak memanjatkan kesyukuran kerna ak dikurniakan olehMu seorang lelaki dalam hidupku yang amat ak sayangi dan ak cintai, ABAHHHH.. biarlah hanya lelaki ini yang ak paling ak sayangi selamat hayatku di dunia ini.. Ak memohon kepadaMu, Tuhanku, Ya ALLAH, Ya Rabb.. Kau tempatlah kekasih hatiku ini di tempat orang-orang yang soleh di bawah lindunganMu tuhanku...

Dearest abah... :

And if it’s going to be a rainy day
There’s nothing we can do to make it change
We can pray for sunny weather
But that won’t stop the rain
You’re feeling like you’ve got no place to run
I can be your shelter til it’s done
We can make this last forever
So please don’t stop the rain
Let it fall, Let it fall, Let it fall
Please don’t stop the rain
Let it fall, Let it fall, Let it fall
Please don’t stop the rain

4 comments:

Anonymous said...

What had happens, happened for a reason.

Pei Pan

with_maimi said...

something bad happened 2 me.. :'(..
biarlah rahsia.. thnkz a lot pei pan.. :)

Zinnirah said...

salam sayang myme...

lama xdgr cite myme... Bel doakan yang terbaik buatmu sahabatku sayang... Ada sejalur hikmah yang tersembunyi di sebalik timbunan musibah yang menimpa.. Moga Allah beri kekuatan yang luar biasa buatmu sahabatku...

with_maimi said...

waalaikummusalam syg bel...

hehe... bel yg seakan menyepi taw... terima kasih banyak-banyak bel.. InsyALLAH.. moga ada hikmah disebalikya